2010. augusztus 27.

Ezt álmodtam

a Boross-interjú után:

2013-ban vagyunk.
Még el sem múlt a május 31-i székesfehérvári születésnapi és egyben koronázási ünnepség eufóriája, amikor augusztus 19-én a Jány Gusztáv fasor és Wass Albert út kereszteződésében ünnepélyesen felavatják a 110 éve született Ratkó Anna szobrát. Az eseményen a Nagycsaládosok Nemzeti Egyesületének tiszteletbeli elnöke, Anikó királyné mond avatóbeszédet, a díszpáholyban pedig maga az uralkodó is helyet foglal a trónörökös és másik négy gyermeke társaságában.
Az ünneplőbe öltözött közönség szórakoztatásáról részben a magas, fess, jóképű udvari bolond gondoskodik - aki ezt a stallumot akkor nyerte el, amikor az államforma-változás miatt megszűnt az előző állása -, részben pedig a szemet-fület gyönyörködtető gálaműsor. (Amelynek fellépői között - a nemzeti együttműködés rendszerének megfelelően - megtalálhatjuk a Kárpátia együttest és a Munkásőrség reaktivált énekkarát egyaránt, Gulyás Dénes szólójával. Rendező az állandó hoppmester, Koltay Gábor.)
A szórakoztató program betetőzéseként a Horthy Miklós sugárúton gyermektelen lányok és asszonyok futnak fel s alá, meztelenül, és a kétoldalt felsorakozott közönség gúnyosan kacagva vesszőzi őket.

1 megjegyzés:

  1. Én egy hatalmas medvéről álmodtam, amelyik üldözött a sötét lápon át. De amikor felébredtem, tudtam, hogy csak álom volt, és a medve a valóságban a közelembe se kerülhet. A te álmod, bár szürreális, egyáltalán nem tűnik lehetetlennek. És én inkább a medvét választanám.

    VálaszTörlés

Free counter and web stats